torsdag 13 oktober 2011

Bågar till husets ögon

Redan före incidenten med vädringsluckan i glas hade jag planerat in akutservice av några fönster. Där kittet saknas suger bågen upp för mycket vatten och det blir kondens mellan fönstren. Jag tog bort kitt och oljade in ett fönster ikväll, sedan frös jag för mycket. Det är vid sådana tillfällen som man undrar varför man inte tagit tag i detta tidigare. Tänk om jag gjort det en vacker vårdag med fågelkvitter istället för i pannlampans sken en kall höstkväll.

1 kommentar:

  1. Du frös denna kväll och svettade här i Somaliland. Vilken kontrast!

    SvaraRadera

En sista nationalpark innan färjan hem

Jag sover normalt bara 7 timmar så jag vaknade pigg kl 5. Internet har varit mycket, mycket bra i Estland, Lettland och Litauen, men Polen h...