lördag 3 mars 2012

Pallproblem och garagerens

"Någon" har beställt en hel pall med ramar till bina utan att göra plats i det redan proppfulla garaget.


Som om inte det vare nog, pallen hade dessutom ett lav för mycket för att gå in i garaget på höjden. Ägnade dagen och åt att släpa ut en massa från garaget, palla ner högpallen och slänga en hel del.

Så småningom fick jag in hälften av de nya ramarna längst in, resten längre ut, behöver delar av dem om några veckor. Förutom 1½ pall ramar lyckades jag trycka in en hel pall med tomma skattlådor som stått ute över vintern eftersom det inte funnits plats i garaget. Meningen är att de ska bli målade i vår, får se om jag hinner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sista nationalpark innan färjan hem

Jag sover normalt bara 7 timmar så jag vaknade pigg kl 5. Internet har varit mycket, mycket bra i Estland, Lettland och Litauen, men Polen h...