söndag 19 augusti 2012

I morfars fotspår


Igår hade jag velat ha en telefonlinje till andra sidan eller 25 år bakåt i tiden. Jag skulle ha tyckt det var så kul att få berätta för min morfar (som jag fått biodlingsintresset från) att jag fått en utmärkelse i vår biodlarförening, bland annat för att jag sett till att föreningen fått ett skyltfönster med intressant innehåll på nätet och att jag hjälpt till att föreningen syns både regionalt och nationellt.

Jag har kvar min morfars silvermedalj som han fått från SBR. En dag ska jag leta igenom gamla bitidningar för att se om jag kan hitta vad det står om det.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sista nationalpark innan färjan hem

Jag sover normalt bara 7 timmar så jag vaknade pigg kl 5. Internet har varit mycket, mycket bra i Estland, Lettland och Litauen, men Polen h...