lördag 25 juli 2015

Ingen cykelresa i sommar

Det var ju meningen att jag skulle cyklat en runda i sommar. Planen var att fortsätta från Berlin till Wien och där skulle Lina möte upp och vi kunde göra staden tillsammans. Jag skaffade ett nytt liggunderlag, tjockare, bekvämare och med mindre packvolym. Även två nya cykelväskor (ersätter framväskorna på bilden nedan med precis likadana som sitter bak).
Så blev det nu inte. Vid midsommartid ändrade jag planerna till att bara cykla i Sverige istället för kontinenten eftersom jag har haft ont i ett knä och kände min allmänt sliten efter en intensiv period på jobbet. Men sedan trillade Lina och skadade sitt knä på riktigt och även denna cykelplan fick revideras.

Hon har gått på kryckor en månad nu och jag sköter alla djuren. Vi får se, kanske det blir en cykeltur i snöglopp under jul-nyår?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sista nationalpark innan färjan hem

Jag sover normalt bara 7 timmar så jag vaknade pigg kl 5. Internet har varit mycket, mycket bra i Estland, Lettland och Litauen, men Polen h...