onsdag 8 oktober 2014

Jag har svårt att tro på att jag gjorde detta

Måndag 6/10 fortsättning
Jag somnade nästan direkt kl 20 och vaknade efter en kort stund av en tutande trana som kom flygande. Kunde inte somna om. Sedan jag somnade hade jag börjat få ont i halsen och blivit helt täppt i näsan. Jag snurrade än åt ena hållet, än åt andra hållet. Efter några timmar fick jag hjärtklappning och började få ont i huvudet. Plötsligt fick jag för mig att tältet stod på en olämplig plats, det var ju trots allt en glänta här för att ingen tallplanta hade velat ta sig. Vid  midnatt gick jag ut, lossade tältpinnarna och flyttade tältet 1,5 meter i sidled, satte i tältpinnarna, kröp in och somnade direkt?

Det flyttade tältet till höger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sista nationalpark innan färjan hem

Jag sover normalt bara 7 timmar så jag vaknade pigg kl 5. Internet har varit mycket, mycket bra i Estland, Lettland och Litauen, men Polen h...