torsdag 7 juli 2016

Mobilt tangentbord

Idag har jag skaffat en ny leksak - närmare bestämt ett litet hopvikbart bluetooth-tangentbord som man kopplar till mobilen. Plötsligt blir det inte längre en ergonomisk plåga i snigelfart att skriva något på mobilen, som t.ex. detta blogginlägget.

I och med dettta så går min min gamla netbook i delpension. Det är bara två saker jag måste ha den till  när jag är på resande fot, det ena är att uppdatera kartor och cacher i gpsen, det andra är att redigera bilder och ladda upp bilder från systemkameran. Det går antingen att lösa eller kompromissa bort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sista nationalpark innan färjan hem

Jag sover normalt bara 7 timmar så jag vaknade pigg kl 5. Internet har varit mycket, mycket bra i Estland, Lettland och Litauen, men Polen h...