måndag 27 april 2009

Bin, deklaration och bokföring

Det har inte hänt så mycket senaste veckan pga bin, deklaration och bokföring m.m. Men all pannved är nu staplad och vi har haft hjälp att riva färdigt ovanvånings gamla isolering. Runt den ena skorstenen (den icke plåtskodda) kan det vara en pågående vattenläcka, vi får kanske ta dit plåtslagare och göra vid alla skorstenarna. Egentligen borde vi nog mura om topparna på de gamla skorstenarna, vi får se lite vad sotaren säger nästa vecka. Den icke plåtade gamla skorstenen är den minst prioriterade.

1 kommentar:

  1. Jag ger inte så mycket feed-back och kommentarer sedan jag börjat jobba. Jag är inte så "speedad" som vanligt och allt går väldigt sakta både i tanke ord och gärning. Och sedan är det det där med deklarationen!!!!Ett evigt letande av kvitton. Ni tycks i alla fall ha fullt upp och allt under kontrol - nästan! Jag ser att det inte är någon brist på idéer och kraft. Hur är det med pengar??
    Inger

    SvaraRadera

En sista nationalpark innan färjan hem

Jag sover normalt bara 7 timmar så jag vaknade pigg kl 5. Internet har varit mycket, mycket bra i Estland, Lettland och Litauen, men Polen h...