söndag 31 januari 2010

Inpassning



Sista bitarna är lite kluriga att få dit...



... men fint blir det! Det är dock en del kvar, kortändarna i entrén är kvar, den ena saknar även reglar, foder saknas och sedan ska det ju lackas!

För övrigt har helvetet frusit till is igen! Inte bara pga att Kung Bore skickar sina bitande vindar över oss med massor av snö och minusgrader utan man kan se golvet i köket! Det har man inte kunnat göra sedan vi la det, här har stått flyttlådor.



Och inte bara en gång har det frusit, för första gången sedan vi monterade den kan man nu se bänkskivan i köket...



... vilket tydligt visar att vi behöver få upp kakel, för när alla saker försvann så ser det så färglöst ut. Kakelvaruhuset nästa!

3 kommentarer:

  1. Nu hänger jag inte med. Att se golvet och bänkskivan är väl positivt. Vad har det med kung Bore att göra?
    Från en som ofta behöver fråga för att hänga med

    SvaraRadera
  2. Hej på Er. Kikar lite på era elutag under köksskåpen!!! Nu kommer frågan: Går dom liksom på sneden? Fattar ni vad jag menar!? Har kollat på lite olika utag nu när vi ska byta ut lysrör och elutag och funderat på "snea", men så hörde jag att dom var fula och klumpiga... Men Era ser ju bara helt perfekta ut. Så vad är det för några eltuag egentligen?

    Ha det gott!
    Malin

    SvaraRadera
  3. Jag har lagt in en bild till. Kontakterna heter Eljo Trend Hörnbox, 3-vägsuttag. Storleken på ramen i "lådan" är samma som 2 vanliga Trend-uttag så längst bort i bilden kommer vi att ha ännu en hörnbox (där rören kommer ut) med två uttag, ett med telejack och ett med TV-uttag.

    SvaraRadera

En sista nationalpark innan färjan hem

Jag sover normalt bara 7 timmar så jag vaknade pigg kl 5. Internet har varit mycket, mycket bra i Estland, Lettland och Litauen, men Polen h...