lördag 30 januari 2010

Uppackning av flyttlådor


8½ månad efter att jag lämnade mitt gamla hus var det idag dax för mig själv att packa upp de första flyttlådorna (har fått hjälp med några tidigare). Den ena lådan jag valde visade sig vara gamla skafferiet, konserverna är nog ok, men resten? En påse chips smakade iallafall härsket och hamnade i komposten... Strax ska vi testa gammal pulver-våffelsmet i det avdammade våffeljärnet, smakar det också härsket får det bli något annat till kvällsfika. Synd bara att jag inte hittade en burk sylt i lådan, den är slut, men honing på våfflan går välan bra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sista nationalpark innan färjan hem

Jag sover normalt bara 7 timmar så jag vaknade pigg kl 5. Internet har varit mycket, mycket bra i Estland, Lettland och Litauen, men Polen h...