lördag 16 oktober 2010

Snövaccin?

Om man nu skaffar en snöslunga, borde inte det betyda att det inte kommer någon snö? Och i så fall, är det inte värt att ha skaffat en snöslunga som bara står där som ett snövaccin?

Jag hade spetsat in mig på en helt annan modell av en annan tillverkare, men insåg efterhand efter att ha pratat med andra att för snöslungor gäller inte bara att köpa den bästa produkten - trädgårdsmaskiner går sönder och behöver reservdelar, märket ovan har bra reservdelsförsörjning. Så trots min tveksamma erfarenhet av kvaliteten på märket ovan så blev det en sådan.

1 kommentar:

  1. Hoppas verkligen att det funkar som snövaccin, och att det räcker för hela Skåne så att jag också klarar mig. Jag är faktiskt allergisk mot snö, kyla och mörker :-)Jag hoppas att du aldrig får någon nytta av den där maskinen... /Inbo

    SvaraRadera

En sista nationalpark innan färjan hem

Jag sover normalt bara 7 timmar så jag vaknade pigg kl 5. Internet har varit mycket, mycket bra i Estland, Lettland och Litauen, men Polen h...