torsdag 25 juli 2013

Ta mig tusan

Detta är inlägg nummer 1000 på denna bloggen sedan starten för drygt fyra år sedan och det firar vi med en bild på en tårta!

Lina har aldrig varit någon dagboksskrivare, men det har jag från att jag var 12 år gammal till 25-årsåldern. Mitt dagboksskrivande var ett sätt för mig att fånga tiden, att stanna upp och reflektera över vad jag är med om i mitt liv för att kunna lägga det bakom mig och gå framåt. När jag för snart 10 år sedan höll på med en husrenovering återföll jag och började med en "ha gjort"-lista och upphörde med "att göra"-listor.

Denna blogg började på samma sätt som en dokumentation över en husrenovering och ett sätt att visa de närmaste vad som hände, men ganska snart kom mitt gamla dagboksskrivande ifatt mig.

Det är mitt eget behov av att fånga tiden som är drivkraften, men jag delar gärna med mig av det som händer i våra liv så följ gärna med in i framtiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sista nationalpark innan färjan hem

Jag sover normalt bara 7 timmar så jag vaknade pigg kl 5. Internet har varit mycket, mycket bra i Estland, Lettland och Litauen, men Polen h...