söndag 19 juli 2009

Webben


Ett riktigt trassligt nät av flexslangar har det blivit.

Nu är det söndag kväll. Elektrikern sa att det går åt mer flexslang än ni tror... han hade rätt. Vi trodde 2 rullar a 25 meter så vi köpte 75 meter... det är slut nu och det är hela ovanvåningen, entren och sovrummet kvar... Å andra sidan köket är klart, allrummet är klart sånär som takbelysningen ovanför den öppna delen. Köket har även fått TV-uttag i bänkhörnet och ovanför kylskåpet. Köket har även fått teleuttag i bänkhörnet och datorrummet ovanför får förstajacket. Tyvärr har jag glömt TV-uttag där, det är ju ett måste i datorrummet! Säger jag som inte ens har tvn här utan hos föräldrarna trots att jag betalar tvlicens...

Så dax att hålla kväll nu när alla grejor tagit slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En sista nationalpark innan färjan hem

Jag sover normalt bara 7 timmar så jag vaknade pigg kl 5. Internet har varit mycket, mycket bra i Estland, Lettland och Litauen, men Polen h...