onsdag 1 juli 2009

Omröstning!!!

Ska vi ha laminatgolvet med plankorna längs med huset eller på tvären? Det gamla laminatgolvet som vi ska ta bort ligger på tvären, Lina tycker kanske att det nya ska ligga på tvären och jag tycker det ska ligga på längden. Vad tycker ni?

Idag har det hänt en hel del men jag är för trött för att ladda upp några bilder, de kommer.

Två dagar med extrem värme och åska. Det viktigaste som hände igår var nog ändå att vår katt Ella kom tillrätta. Hon var försvunnen på kvällen i förrgår och borta hela dagen igår, i skymningen dök dock en mycket, mycket våt och hungrig katt upp som knappt gick att känna igen. Förmodligen har hon varit vilse i sädesfältet, inte så lätt när man egentligen är innekatt och det kommer 40 mm regn!

3 kommentarer:

  1. Allrum och kök i ett utan "avbrott" med tvärslå? I så fall i husets längdriktning, från kenneln till köksinredningen. Lurar ögat, rummet kommer att se längre ut.

    SvaraRadera
  2. Och jag tyckte som bekant tvären för att ge en illusion av att rummet har mer bredd och inte är så långsmalt....

    SvaraRadera

En sista nationalpark innan färjan hem

Jag sover normalt bara 7 timmar så jag vaknade pigg kl 5. Internet har varit mycket, mycket bra i Estland, Lettland och Litauen, men Polen h...